2 Ocak 2018 Salı

Yeni Nişanlım Tuvalette Zorla Sikti

Merhabalar adım Eda. 23 yaşında ve şuanda evli mutlu bir hayat sürüyorum. Sizler ile başımdan geçen ilk seks deneyimimi paylaşarak biraz heyecan yaratmak istedim. Çünkü bu ilk deneyimim biraz tecavüz şeklini almış olsa da, her zaman damaklarımda ayrı bir haz bırakmıştır. Bundan dolayı her düşündüğümde heyecanım aynı şekilde devam etmektedir.
2 yıl süre kadar önce şuanda evli olduğum Ferhat ile tuvalette seks deneyimi yaşamıştık. Seksi ve güzel bir kız olduğum için aileme benden yana sürekli evlilik istekleri geliyordu. Ancak ben kendi istemiş olduğum bir erkekle evlilik yapmak istemiş olduğumdan dolayı bu teklifleri geri çeviriyordum. Türbanlı bir hatundum. Ancak vücut hatlarım öylesine çekici olduğu için erkekler gözlerini üzerimden alamıyordu. Üzerime ne giyinmiş olursam olayım yakışıyor desem abartıya kaçmamış olurum. İşte beni istemeye gelen kişilerden biriside Ferhat dı. Esmer uzun boylu ve gayet alımlı bir fiziği vardı. Gözleri de kahve rengi ve çekici düzeydeydi. Ancak ben hiçbir erkek ile evlenmeden önce cinsel ilişkiye girmek istemiyordum. Ta ki Ferhat bana tuvalet içerisinde zorla sahip olana kadar.
Daha önceden tanımış olduğum için annem beni istemeye geleceklerini söylemiş olduğunda heyecanlanmıştım. Tabi ki gelsinler bence olabilir diyerek anneme olumlu düşündüğümü belli etmiştim. Ertesi akşam hemen gelecekleri için bende gündüz saatlerinde annem ile çarşıya çıkıp hazırlık yapmak istedim. Gerekli olan alışverişimizi yaptıktan sonra eve döndük. Akşam yemeğimizi yedikten sonra ben bulaşıkları yıkamak için mutfağa geçtim. Annem de salon içerisindeki gerekli toparlanmaları yapıp google play store indir gelecek olan misafirlerimizi bekleyişe geçtik. Fazla vakit geçmeden Ferhat yanında annesi ve babasıyla bize geldi. Diğer kardeşleri evli olduğu için başka kimse yanlarında bulunmuyordu. Biraz samimi şekilde sayılabilecek düzeyde sohbet edildikten sonra beni istediler. Annem ve babam da razı olduklarımı bildikleri için kabul etmişlerdi. Mutfağa google play store indir geçtim ve artık kahveleri hazırlama vaktiydi. Kahveleri getirdikten sonra Ferhat’a kahvesini verirken resmen bana sikecek gibi bakıyordu. Kahvelerimizi yudumladıktan sonra annem istersen nişanlın ile biraz sohbet et diyerek mutfakta bize zemin hazırladı. Ben Ferhat ile mutfağa geçtiğimde annem de gelen ailesi ile sohbet ediyordu. Ferhat bana lavabonun nerede olduğunu sordu. Hemen mutfağın yanında olan tuvalet bölgesine kendim de eşlik ederek götürdüm. Işığı açtıktan sonra kapıyı da araladım. Ferhat içeriye geçtiğinde benimde kollarımdan tutarak yanına çekti. Başımdaki örtüyü çıkartarak dudaklarımdan öpmeye başladı. Nişanlımdı bu kadarına müsaade edebilirdim. Fakat elleri eteğimin altından bacaklarım arasına geçmiş külotumun içine sokmak için zorluyordu. Ne yapıyorsun diyerek itekledim. Ancak Ferhat ısrarlı bir şekilde bana sarılıyor vücudumu okşuyordu. Arkadan tuvaletin kapısını kilitledi ve anahtarı cebine koydu. Artık çıkmam imkansızdı. Bağırarak ikimizi de rezil etmek istemiyordum. Boynumdan öperek göğüslerime doğru indi. Gömleğimin düğmelerini açarak göğüslerimi yaladığında ‘’içime girmeyeceksin değil mi ?’’ diyerek soruyordum. Ancak Ferhat kafasını sallayarak girmeyeceğini söylemiş olsa da pek inandırıcı gelmiyordu. Eteğimin altından külotu sıyırdı ve beni aynanın önünde bulunan dolabın üzerine oturttu. Bacaklarımı aralayarak kalkmış olan sikini ellerine aldı. Yapma demiş olsam da artık dinleyecek gibi durmuyordu. Sikinin kafasını amcık içine soktuğunda derin bir oh çektim. Artık kızlık zarım patlamış benim erkeğim olmuştu. Bakire bir kız değildim. Bacaklarım arasında gidip geliyor daha çok sulanmamı sağlıyordu. Acının yerini artık keyifli bir hal almıştı. Bu ne kadar tecavüz olsa da sonrasında mükemmel bir seks deneyimine dönüşmüştü. Ferhat bacaklarım arasındayken inleyerek amcık üzerine sikini çıkarttı ve patlayarak boşaldı. Sonra ikimizde tuvalet içerisindeki havlu ile kendimizi temizleyip odaya hiçbir şey yaşanmamış gibi geçtik.  Şimdi ilk yaşamış olduğumuz bu deneyimimizi evlilik hayatımızda evimizin farklı yerlerinde deneyerek devam ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir