3 Ocak 2018 Çarşamba

Arkadaşımın Çıtır Karısı

İşten arkadaşım Necmi ile karısı arasında son vakitlerde büyük problemlar yaşanıyordu. Bunun farkındaydım ve içimden bu tür çıtır hatunu nasıl üzebildiğini düşünüyordum. Sizlere bahsi geride bıraktığımız arkadaşımın eşi ile yaşadıklarımı anlatacağım ancak birtakım yerlerde unutkanlıktan ötürü eklemeler yaptım. Ancak genel olarak birebir yaşananlardır.Özel bir şirkette emniyet görevlisi olarak çalışmakta olan 32 yaşında şimdilik evlenmemiş kendi halinda bir erkeğim. Arkadaşım Necmi’de aynı yerde muhasebe departmanında çalışmakla beraber evli ve karısıyla sıksık kavga eden benim yaşlarımda bir adamdır. Necmi’yle beraber haftada en az 1 gün içmeye gideriz. Kafa dengi biri olmasının yanı sıra taş gibi güzel bir hatunla evlidir. Hatunun en kötü yanı inatçı olması ve çok çok para harcamak istemesidir. Necmi her içtiğimizde karısını bana şikayet eder ve son vakitlerde karısının gözünün dışarda olabileceğinden şüphelendiğini söylerdi. Arkadaşıma bu hali çözeceğimi ifade ederek bir akşam yemek davetlerine katıldım. Yengemizin adı Dilek ve hatun 27 yaşında tam yetişkinleşmiş vücuduyla insanı saniyeler içersinde baştan çıkarabilecek kapasitede. O akşam yemekte giydiği kıyafetlerden sonra sabaha kadar uyuyamadım.Yaklaşık 1 ay sonra Dilek yengemiz öfkeli bir şekilde şirkete geldi. Geçerken benimle konuşmayı ihmal etmedi ve kocası Necmi’nin yanına gideceğini söyledi. Şirketten çıkarken ağlayan Dileğin arkasından gittim. Esasında o anda görevimi bırakmam işimden olmama namacıyla olabilirdi. Ama arkadaşlarımın yönetim edeceğini düşünerek Dilek’in peşinden çıktım. Hüngür hüngür ağlayarak yolda tek başına giden Dileğin kolundan tutarak ne olduğunu sordum. Anlam veremediğim şekilde bana sarıldı. Boşanıyoruz diyerek ağlamaya devam etti. Onu eve götürmek istediğimde bundan sonra o eve gitmeyeceğini söyledi. Anne ve babasının Bitlis’te yaşadığını ve kalacak yerinin olmadığını otele gideceğini ifade eden bu güzel kuşu kafesime alabileceğimi o anda hissettim. Bize gel bizde google play store indir kalırsın ben kalacak diğer bir yer bulurum dedim. Dilek diğer çaresi olmadığı amacıyla kabul etti ve onu evime götürdüm. Eve götürürken tepeden tırnağa her yerine detaylı olarak bakıyor ve bu sırada kendimi zor tutuyordum. Eve geldikten sonra evvelce mutfağı, sonra banyoyu gösterdim. Yatak odasını da gösterdikten sonra gideceğimi söyledim. Yatak odasında tespit edilen seks dergilerim aklımdan çıkmıştı. Onları gören Dilek “Önemli değil yalnız yaşıyorsun seni anlıyorum” dedi. Evden gitmek üzere kapıya yöneldiğimde Dilek kolumdan tutarak “Benim yüzümden rahatsız olmanı istemem. Burada kalmanda problem yok.” Diyerek gitmemi engelledi.Sevgili erhik.com okurları Dilek bundan sonra evimdeydi ve bu akşam aynı evde uyuyacaktık. Bu sırada Necmi beni defalarca aramış ama duymamıştım. Büyük ihtimalle boşanacaklarını ve bu akşam içmek istediğini söyleyecekti. Telefonumu kapatarak onunla etkileşim kurmayı google play store indir engelledim. Dilek evden çıkarken kıyafet almadığı amacıyla benden kıyafet istedi. Zayıf bir erkek olduğumdan ona verilenm çamaşırlar dar gelmişti. Dilek kalçaları meydana çıkmış şekilde evde dolaşıyordu. Birkaç ay evvelce kullandığım bayan azdırıcı ilacı meyve suyuna damlayarak Dilek’e içirdim. Yaklaşık yarım saat sonra Dilek evvelce konuşmaları değişen ardından resmen bana sulanan ateşli bir hatuna dönüştü. Gecenin uzun sürmesini istediğim amacıyla Dilek’i yavaş yavaş soyarak becerdim. Öncelik ile üstünde bana ait olan pijama ve uzun kollu tişörtü çıkardım. Sonra göbeğinden başlayarak boğazlarına kadar emmediğim nokta bırakmadım. En yakın arkadaşım Necmi’nin güzel karısı bundan sonra kollarımın arasında kendisini becermem amacıyla nerdeyse bana yalvaracak hale gelmişti. Bu etkili ilaç yardımıyla sikeceğim 2. hatun olacaktı. Yavaş yavaş becermek istediğim hatun ilacın etkisiyle beni kanepeye yatırarak pantolonumu çıkardı ve penisimi adete köpek gibi yaladı. Sabaha kadar sikişmenin verilen yorgunlukla ertesi gün bacaklarımın halsiz kaldığını hissettim. Sabah uyandığımda kurduğum hayaller gerçek olmuştu ve Dilek yatağımdaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir