2 Ocak 2018 Salı

Kocamı Uyuttum Arkadaşıyla Sikiştim

Merhabalar, adım Esra 26 yaşında ve kumral bir hatunum. Alımlı olan yönlerimi ve kadınsılığımı sonuna kadar kullanmasını oldukça iyi biliyorum. Bundan dolayı da şehvetli bakışlarım altında dayanabilecek pek erkek tanımıyorum. Eşimle mutlu birlikteliğim olduğu için farklı erkekler ile hiç bugüne kadar birlikte olmayı düşünmemiştim. Ta ki Ercüment ile tanışana kadar. Kocamın yakın iş arkadaşı olan Ercüment 32 yaşında esmer ve uzun boylu bir erkekti. Bekar olduğu için ara sıra eşim kendisini evimize yemeğe google play store indir davet ediyor, benim hazırladığım yemeklerden ikram ediyordu. Belirtmiş olduğum gibi şehvetli olan bakışlarım bu yemek zamanlarında Ercüment’i de etkisi altına almıştı. Sürekli olarak her yemeğe gelmesinde beni sikecek gibi bakıyordu. Aslında sokağa çıkmış olduğumda erkeklerin bana bu şekilde bakması benim umursamaz tavırlarımla karşılık görse de, bu Ercüment’e karşı bende farklı gözler ile bakmaya başlamıştım.
Ercüment ile bu şekildeki bakışmalarımız uzun sürmüş olduğundan dolayı, yemek ziyaretleri de sık hale gelmişti. Kocam bu yaşanan durumun halen farkında bile değildi. Eşim yanımızda olduğu için aramızda özel konuşmalar geçmiyordu. Ancak eşimin yanında da olsam ne zaman evleniyorsun artık seninde bir eşini görelim diyerek takılıyordum. Kendisi de nerede bizde o şans hayatım benim böyle geçer diyerek geçiştiriyordu. Ercüment ile iş yerine giderek daha yakından tanışmak ve özel konuşmaları yapmak istiyordum. eşimin telefonundan gizli bir şekilde telefon numarasını aldım. Eşim uyuduktan sonra Ercüment’i arayarak özel olarak konuşmayı istemiştim. Kendisi de bu şekilde bir konuşmayı beklediği için aramızdaki köprüyü oluşturmak pek zor olmamıştı. Biraz havadan sudan google play store indir konuştuktan sonra konuşmamış cinsel hayata gelmişti. Benim çok seksi olduğumu ve kocamın çok şanslı bir erkek olduğunu ifade ediyordu. Bende kendisine bu şansı sende yakalayabilirsin diyerek bir yeşil ışık yakmıştım. Tabi ki eşim ile aynı anda çalıştıkları için gündüz saatlerinde birlikte olmamız mümkün değildi. Eşimde sürekli akşamları evde olduğundan evimde de bu şekilde bir ortamı nasıl sağlayabilirim diye düşünmeye başlamıştım.
Sonunda aklıma güzel bir fikir gelmişti. Eşimin doğum günü yaklaşıyordu, bu doğum gününde birlikte eğlenmeyi ve alkol almayı teklif edecektim. Eşim aldığı alkolün etkisiyle uyumaya başladığında ise bende Ercüment ile aramdaki seks isteğini yerine getirmiş olacaktım. Ercüment ile bu durumu paylaştıktan sonra olumlu yönde tepki almıştım. Artık kocamın doğum gününün gelmesini iple çekiyordum. Aradan geçen süre içerisinde yine evimize gelip gidiyordu. Sikişme derecesine gelememiş olsak da, eşim yanımızda olmadığı anlarda Ercüment götümü ve göğüslerimi sıkıyordu. Bu ufak dokunmalar bile bana ayrı heyecanlar vermeye yetiyordu. Artık sanki o beklenen gün gelmeyecek gibi düşünmeye başlamıştım. Sikişmek istiyor bu azgın ateşli amcığımı doyurmak için sabırsızlanıyordum.
Aradan geçen zamandan sonra beklenen gün gelmişti. Eşimin doğum günü olduğu için kendisine hiçbir şey söylememiş, Ercüment ile gizli şekilde bu planı devreye sokmuştuk. Ben gerekli olan alkollü içecekleri eve almış, Ercüment de iş çıkışında direkt olarak eşimle eve gelmişti. Eşim eve ilk girdiği anda beni oldukça şık bir elbise ile görmesi şaşkınlık vermişti. Sonrasında doğum günü kutlaması yaptığımızda yüzünde güller açmaya başlamıştı. Hazırlanan bu sürpriz kutlama fazla şekilde keyif vermişti. Bu keyfin etkisiyle masaya oturmuş hazırladığım yemeklerden yemişti. Alkollerden ilk sırada içmeyi düşünmese de, sonra ısrarım üzerine bir kadeh almıştı. Ancak ağzına değdikten sonra dibini getireceğini bildiğim için sürekli olarak bardağına takviye yapıyordum. Artık beklenen ana doğru adım adım yaklaşıyorduk. Eşimin gözleri hafiften kapanıyordu. Tabi ki bu anlar içerisinde bende Ercüment e bakarak gülümsüyordum. Sandalyemi yanına doğru iyice yaklaştırdım. Mini eteği olan elbisemden süzülen bacaklarımda elleri gezmeye başlamıştı. Eşim ise uyuklar durumda olduğu için hadi sen kalk yerine yat diyerek koluna girdim. Onu kaldırıp yatak odasına götürdükten sonra yatağa yatırdım. Yatak odasının kapısını kilitledikten sonra ise tekrar salona döndüm. Ben dönene kadar Ercüment soyunmuş beni bekliyordu. Bu kadar acelen nedir diyerek gülümsedim. Hadi o zaman sende naz yapma diyerek bana sarılmaya başladı. Elbisemin eteği altından ellerini sokarak götümü sıkmaya başladı. Ben ise dudaklarına yapışarak öpüşüyordum. Biran dudaklarımı bırakır gibi oldu. Kocan gelmesin diye bana takıldığında artık gelemez kapıyı üzerine kilitledim diyerek tekrar sevişmeye devam ettim. Kendi elleriyle beni soymuştu. İkimizde artık çırılçıplak bir şekilde salonda ayakta duruyorduk. Önünde dimdik duran yarak gerçekten kocamınkinden büyüktü. Elime alıp sıvazlamaya başladım. Sonrasında ise ağzıma alarak yaladığımda zevk sıvıları geliyordu. Bu farklı heyecan gerçekten beni çıldırtıyordu.
Önüne diz çökmüş durumdan beni kaldırarak koltuğun üzerine götürdü. Tekli koltuğun kenarlarına ayaklarımı koyarak bacaklarımı ayırdı. Bu defa kendisi bacaklarım arasına geçerek amcığımı yalamaya başladı. Dil darbeleriyle amcığımı ısırır gibi emiyordu. Gerçekten bende böyle bir amcık yalamayı kocamdan dahi hissetmemiştim. İkimiz de kıvama gelmiş sikişmek istiyorduk. O beklediğim uzun yarak amcık içine girecekti. Heyecanlı bir şekilde elime alarak amcığımın dudaklarına dayadım. Sikinin kafası amcık dudaklarımdan içine hafif bir şekilde girdiğinde çıldırmaya başladım. Girip çıkmasında ben boşalıyor, amcık kayganlaştığı için daha çok içime kökleniyordu. Üzerimde olan Ercüment e artık sende benim kocamsın sik beni erkeğim diyerek inliyordum. Seksi cümlelerimden etkilenen Ercüment ise daha çok sikini içime köklüyordu. Bir iki sefer daha gidip geldikten sonra amcığım içinden sikini çıkarttı ve göbeğimin üzerine boşaldı. Bende yerimden kalkarak banyoya girdim. Duş alarak vücudumu temizliyordum. Ancak Ercüment doymamıştı ki banyoya yanıma girdi. Elinde uzun siki sıvazlar şekilde yanıma yaklaştı. Birde bu ufaklığı banyoda coştur bakalım diyerek ağzıma verdi. Bu sefer kalın siki gırtlağıma kadar sokuyordu. Kalın yarak ilk sikiştiğimizden daha büyüktü. Bu defa benim ellerimi duvara yasladı ve arkama geçti. Sıra o dar götte diyerek kalın siki götüme sokmaya başladı. Sert şekilde girip çıkıyor beni banyoda inletiyordu. Banyodaki bu sikişmemiz uzun sürmüş, artık göt deliğim iyice açılmıştı. Biran Ercüment in kasılarak göt deliğimin içerisine boşaldığını hissetmeye başladım. Arkamda kalçalarımın yanaklarını sıkarak kasılıyordu.
Sonrasında ikimizde duş alarak banyodan çıktık. Ercüment toparlanarak evine gitti. Bende yatak odasında yatan eşimin yanına hiçbir şey olmamış gibi uzandım. Sabah eşim uyandığında akşamın verdiği etki ile neler olduğunu pek hatırlamıyordu. Ercüment nerde diyerek bana sordu. Aslında Ercüment beni sikerek işini bitirmiş evine gitmişti. Ancak ben eşime sen sızmaya başladığın için evine gitti diyerek geçiştirdim. Artık hayatıma farklı erkekleri alarak birliktelikler yaşamak bana daha çok heyecan verir duruma gelmeye başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir