2 Ocak 2018 Salı

Kızımın Sevgilisine Banyoda Götten Verdim

Merhabalar ben Fulya, 41 yaşında oldukça diri vücuda sahip bir hatunum. Eşimden ayrıldıktan sonra tek kızım Sinem ile birlikte yaşantıma devam ediyorum. Kızım Sinem’in evlendiği sevgilisinden önceki Serdar ile başımdan geçmiş olan seks hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Kızım 19 yaşında sevgilisi Serdar ise 26 yaşında oldukça yakışıklı bir delikanlıydı. Spor salonlarında fazla şekilde vakit geçirdiği için vücut hatları düzgün ve atletik yapıdaydı. Her ne kadar kızımın sevgilisi olsa da  bende gördüğümde google play store indir bir kadın olarak içimin yağları eriyordu. Mastürbasyon yaptığım anlarda dahi artık onu üzerimde düşünmüyor değildim doğrusu. Aradan geçmiş olan her zaman beni daha çok kendisine çekiyordu.
Bir akşam üstü bize yemeğe geldiklerinde bende süslenerek üzerime en seksi kıyafetlerimi giyindim. Yemek sırasında masa da her ne kadar kızımla ilgili olsa da benimle de göz göze geliyordu. Öylesine şehvet dolu gözlerle ona bakıyordum ki, biran gözlerinin benim göğüslerime doğru kaydığını fark ettim. Dekolteli elbisemden taşacak gibi duran göğüslerim dikkatini çekmişti. Demek ki bana karşı ilgisi oluşmaya başladı diye düşünmeye başladım. O akşam yemeğimizi yedikten sonra koltuğa geçerek birer fincan kahve içmek istedik. Kızım mutfağa kahveleri hazırlamaya gitmiş olduğunda bende Serdar ile baş başa salonda kalmıştım. Bacaklarımı üst üste atarak dolgun baldırlarımı kendisine doğru sergiliyor, göğüs dekoltemi de daha çok aşağıya çekiyordum. Artık gözleri tamamen benim üzerimdeydi. Kızım mutfaktan kahveleri getirmiş olduğunda tekrar toparlanarak normal şekilde konuşmalarıma devam ettik. google play store indir Saat ilerlemiş olduğundan Serdar kalkarak evden ayrıldı. Ben ise kendime ait odama geçtiğimde artık gözlerimin önünden bana karşı bakışları biran olsun gitmiyordu. Kendimce bir değerlendirme yaparak Serdar ile sikişmek istiyordum.
Serdar çalıştığı için sadece hafta sonlarında uygun oluyor, kızımla da bu şekilde görüşüyordu. Ancak kızım da bu hafta sonu yarım gün iş yerinde olacaktı. Yine görüşme yeri olarak evimizi seçmiş olduklarından Serdar’ın eve geleceğini duydum. Bende temizlik yapmış olduğum için biraz terliydim. Hemen duş alarak Serdar gelmeden hazırlık yapmak istedim. Ancak tam hazırlandığım sırada kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda artık çok geçti kızımın sevgilisi eve gelmişti. Tişörtüm hafif ıslak olduğu için müsait olmadığımı düşünmüştü. Ben ise sen içeriye geç ben banyoda duş alarak çıkacağım dedim. Banyoya geçerek soyunmaya başladığımda Serdar’ı bir şekilde banyo içerisine çekmenin planlarını yapmaya başladım. Yatak odamda havlumu unutmuş gibi bir bahane üreterek banyoya getirmesini istedim. Banyoda beklerken beni heyecan basmıştı. Serdar geldiğinde kapıdan bana uzatmak istedi. Ancak ben aralı olan kapıyı sonuna kadar açtım. Sende içeriye gel biraz eğlenelim dedim. Şok içerisinde gözler ile bana bakmakta olsa da istemiş olduğu için ayakları banyoya doğru ilerliyordu. İçeriye girdikten sonra hemen kendi ellerimle onu da soydum. Külotunu aşağıya indirmiş olduğumda sikinin hafif şekilde kalktığını fark ettim. Hemen önünde diz çökerek ağzıma almaya başladım. Dudaklarım arasında yalayarak taşaklarına kadar iniyordum. Siki dimdik olmuştu. Ellerimi duvara yasladım ve kalçalarımı okşayarak yalamasını istedim. Kılsız amcık etrafında dilini gezdirirken resmen inlemeler içerisinde kalmıştım. Artık kızımda her an gelebilecek olmasından ötürü Serdar’a seslenerek beni sikmesini istedim. Uzun siki amcığıma soktuğumda sulu amcık içine hepsi köklendi. Belimin kenarlarından tutarak gidip geliyordu. Pompaladıkça ben boşalıyordum. Serdar da içime boşalmak istediğini inleyerek bana söylemişti. Ancak korunmadığımız için bu mümkün değildi. O zaman götten kendisine vererek içime boşalmasını sağlayabilirdim. Kalın yarak amcık içinden çıkmış bu defa götten bana girip çıkıyordu. Resmen çılgına dönmüştük. Her girip çıkmasındaki kalçalarımdan çıkan sesler ikimizi de daha çok tahrik ediyordu. Yediğim kalın yarak beni banyo da oldukça tatmin etmişti. Serdar ise göt deliğimin içine boşalarak rahatlamıştı. Kızım gelmeden Serdar evden ayrıldı. Ara sıra sikişmelerimiz devam etmiş olsa da, kızımdan ayrılmasını isteyerek her ikimizi de sikmesini doğru bulmadığımı söylemiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir