2 Ocak 2018 Salı

Karımın Teyzesi Bir Harikaydı

Benim gibi seks düşkünü olan herkese merhaba diyerek hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Adım İsmet, 32 yaşında ve evli bir erkeğim. Eşimle sıra dışı seks fantezileri denemiş olsam da, olgun teyzesi Dilara ile yaşadığım seks dolu anlar halen aklımdan çıkmamaktadır. Birlikte olduğum Dilara 36 yaşında ve etine dolgun bir hatundu.
Eşimle teyzesinin arası oldukça iyi olmasından dolayı sürekli olarak bir araya gelerek sohbetler ederdi. Kadınlar arasında seks fantezileri konuşulduğu zamanlarda ise eşimin teyzesine benimle yaşadığı bazı fantezileri anlatmış olduğunun haberini alıyordum. Aslında bu durum biraz kızacak ortam teşkil etse de, dul bir kadının bunları dinliyor olması benimde hoşuma gitmeye başlamıştı. Dilara 6 yıl süren bir evlilik hayatı sonrasında eşinden ayrılmış kendisine ait lüks dairesinde yaşıyordu. Eski eşinden aldığı nafakalar ile kendisini rahatlıkla geçindirecek geliri elde etmişti. Ancak her ne kadar maddi durum yerinde olsa da, onunda cinsellikten yana seks ihtiyacı duyduğunu biliyordum. Eşimin kendisini benden yana anlattığı tahrik edici fantezilerinde etkisiyle bana karşı google play store indir ilgi duymasını sağlamıştım. Dul bir kadının ancak kendisini mastürbasyon ile tatmin etme gereksinimi duyduğunu biliyordum. Dışarıdan güvenecek pek birisini bulamadığı için bu şekilde kendisini geçiştirmek zorunda kalıyordu. Bu düşünceler ile kendisiyle sohbet ettiğimde daha da çok çıldırıyordum. Her gelip gitmesinde daha seksi şekilde bana bakıyor. Özellikle yaz aylarındaki sıcak havalarda evimize geldiğinde giyinmiş olduğu mini şortuyla yürekleri hoplatıyordu. Arkasından bakmış olduğumda altından külotu belli olacak şekilde kalçalarını sıkıyordu.
Her geçen gün ilgim daha da fazla artışa geçiyordu. Artık kendisiyle ilgili sikişme hayalleri bile kurmaya başlamıştım. Bir hafta sonu eşimle birlikte evine yemeğe davet etmişti. Evde hazırlanarak bu yemek davetine şık şekilde gitmek istiyorduk. Eşimde bende aynı şekilde en güzel kıyafetlerimizden seçmiştik. Dilara’nın evine gelmiş olduğumuz da kendisi de bizi seksi dekoltesi olan elbisesi ile karşılamıştı. Sanki bizimle evde yemeğe değil de özel şekilde google play store indir gideceği bir davete hazırlık yapmıştı. Hareket ettikçe açılmakta olan göğüslerinin dekoltesini eşimde fark etmişti. Bana göz kırparak bu duruma kendisi de anlam vermeye çalışıyordu. Yemeğimizi yediğimiz anlarda bana bakışları biran olsun değişmiyordu. Sanki bu akşam beni arzular durumdaydı. Yemeğimizi yedikten sonra koltuk üzerine geçerek kahvelerimizi yudumladık. Eşim bir iki yudum aldıktan sonra uykusunun gelmeye başladığını söylüyordu. Kahve insanın uykusunu dağıtır diye biliyordum. Ancak eşim neden uyuklamaya başlamıştı anlayamadım. Bir süre sonra eşim koltuk üzerinde uyuya kaldı. Teyzesi ise gülümseyerek artık işimize geçebiliriz dedi. Eşimin kahvesine ilaç koyarak uyuttuğunu anlamıştım. Hemen üzerindeki kıyafetlerini çıkartarak yanıma doğru yanaştı. ‘’Bu yaptığımızın ne kadar doğru olduğu tartışılır, ancak senin o büyük sikini amcık içine almak istiyorum’’ diyerek benimle şehvet verici şekilde konuşuyordu. Dudaklarımızın ateşi birbirine değdiği andan itibaren sert şekilde sevişiyorduk. Öylesine azgındı ki seviştiği sırada kendisinden geçiyor azgın bir boğa gibi nefes alış verişi değişiyordu. ‘’ Hadi yatak odamda beni sik ‘’ diyerek kollarımdan tutup götürdü. İkimizde çırılçıplaktık yatağın üzerine oturdu benim kalın sikimi ağzına alarak emiyordu. Daha önce bu şekilde eşim bile bu şekilde oral seks yapmamıştı. ‘’ Çok güzel yalıyorsun, taşaklarıma kadar dilini dolaştır’’ sözleri ile onu daha çok tahrik ediyordum. İkimizde kıvama geldikten sonra yatağa uzandım ve kucağıma aldım. Amcık içine sikim daha ilk girişinde zorlanıyordu. Uzun zamandır yarak yemediği için delik biraz daralmıştı. Bir iki sefer gidip geldikten sonra boşalıyor, boşaldıkça da delik daha çok açılıyordu. Her girip çıkmam da ‘’ hadi erkeğim, bundan sonra sikicim sensin, beni doyurana kadar sakın boşalma defalarca sik beni ‘’ şeklinde seks sözcükleri ağzından çıkıyordu. Defalarca kasılarak boşalmasından sonra bende büyük sikimle göğüsleri üzerine boşaldım. İkimizde bitkin bir şekilde yatağın üzerine uzandık. Gecenin ilerleyen saatlerinde duşumuzu alarak hiçbir şey olmamış gibi farklı odalarda uyuduk. Sabah uyandığımızda eşim ‘’ nasıl oldu da uyumuşum gerçekten özür dilerim’’ dediğinde teyzesi de aslında teşekkür etmesi gerekiyordu. Çünkü kendisine inanılmaz seks dolu bir geceyi yaşatmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir