2 Ocak 2018 Salı

Kuzenimin Kocası Tam Bir Sikici

Merhabalar ben Yasemin. 27 yaşında daha önce bir evlilik yapmış ve şuanda eşimden ayrıldıktan sonra başka birisiyle evlenerek yaşantıma devam eden bir hatunum. İlk eşimden ayrıldıktan sonra kuzenim Bahar ve kocası Erkut ile aramızda yaşanan üçlü seks fantezimden sizlere bahsetmek istiyorum. Kuzenim Bahar ile aramızda su sızmıyor gibi görüşmelerimiz olduğundan sürekli olarak özel hayatımızdan da konuşurduk. Bundan dolayı daha önceki eşimle yaşadığım diyalogları ben kendisiyle paylaşırken kendisi de eşiyle olan fantezilerini benimle paylaşıyordu. Ancak son zamanlarda evlerine evli çiftlerin gelip gittiğini gördüğümde biraz dikkatimi çekmişti. Bu konuyla ilgili kendisine yöneltmiş olduğum soruda kaçamak yanıtlar alıyordum. Gelen misafirlerin iş yerinden eşinin arkadaşı olduğunu söyleyerek geçiştiriyordu. Bahar’ın bu şekilde bana karşı tutum pek doğru bulmamıştım. Çünkü yalan konuştuğunu biliyordum. Bende seks düşkünü bir hatun olduğumdan ne yaptıklarını merak ettiğim için evlerine bir gizli kamera yerleştirdim. Bu kameranın kayıt ettiği görüntüler ile neler yaptıklarını çözebilirdim.
Evlerine kamera yerleştirecek uygun bir alanı keşif ettikten sonra google play store indir yerleşimimi yaptım. Bundan sonra evlerine gelecek olan bu misafirler ne görüşüyor ise sesli şekilde kayıt altına almış olacaktım. Sonunda beklediğin an geldi ve seksi bir karısı olan adam eşiyle birlikte evlerine misafir olmuştu. Ertesi gün hafta sonuna denk gelmiş olduğundan dolayı evlerinden kamerayı almam pek mümkün değildi. Fakat bir yolunu bulup o kamerayı yerinden sökmeliydim. Heyecanlı bir şekilde evlerine gidip sabah kahvaltılarına konuk olmuştum. Akşamdan misafir olan çift evlerine dönmüş kuzenim Bahar evde eşi Erkut ise dışarıya çıkmıştı. Bende Bahar ile karşılıklı olarak güzel bir kahvaltı yaptım. Bahar mutfağa bulaşıkları yıkamaya gitmiş olduğunda bende salonda bulunan kamerayı söktüm. Gerektiği şekilde çantama yerleştirdikten sonra mutfakta bulunan Bahar’ın yanına giderek ne yaptığını anlamamasını istiyordum. Havadan sudan sohbet ettikten sonra evden ayrıldım. Evime geçmiş olduğumda bilgisayarımdan kameranın kayıt ettiği görüntüleri izledim. Ancak gördüklerim yarım yamalak olsa da duyduğum seslerden grup seks yaptıklarını rahatlıkla anlayabiliyordum. Öylesine inleme sesleri geliyordu ki, Bahar bir başka adama ‘’ haydi kocam ağzıma sende amcık içine google play store indir kalın sikini sok sikin beni ‘’ şeklinde haykırıyordu. Bu şekilde inleme sesleri benim bile ıslanmamı sağlamıştı. Olayı hemen kuzenimle paylaşmak için whatsapp üzerinden mesaj yazdım. Gördüklerimi ve duyduklarımı tek tek anlattım. Bahar ise bana hemen evlerine gelmemi isteyerek bu konu yüz yüze konuşmak gerektiğini söyledi.
Evden ayrıldıktan sonra tekrar kuzenin evine geçtim. Kapıda beni karşılayarak ‘’ hadi gel bakalım sen neler görmüşsün yoksa seninde mi canın çekti ?’’ sözlerini bana sarf ederek gülümsüyordu. Aslında canım çekmemiş değildi. Biz bu konuşmaları yaparken eniştem Erkut yatak odasında olduğundan haberim yoktu. Benim kollarıma girerek haydi gel bakalım seni de mutlu etmenin zamanı geldi diyerek yatak odasına doğru götürdü. Yatak odasına girmiş olduğumda Erkut yatağa sırt üstü uzanmış üzerinde sadece bir çarşaf vardı. O çarşafı karısı Bahar kaldırdı. ‘’ hadi bakalım şu ufaklığı yalayalım ve kaldıralım ‘’ diyerek kollarımdan çekti. Aslında pekte ufak değildi. büyük bir siki vardı. İkimizde yalarken ağzımıza sığdırmakta zorlanıyorduk. Erkut ise aynı anda ikimize oral seks yaptırırken ‘’ fahişelerim benim yalayın o kalın sikimi, iyice vakumlayın ağzınızda ‘’ seksi sözlerini söyledikçe Bahar gırtlağına kadar sokuyordu. Neredeyse boğulacak gibi olsa da siki yalamasını aynı şekilde sürdürüyordu. Bahar benim yerimden kalkmamı söyleyerek bacak aramı Erkut’un ağzına dayamamı istedi. Daha bacaklarımı ayırarak kafasına yanaştığım anda dil darbeleri atarak amcığımı yalıyordu. Bu şekilde yalaması resmen beni çıldırtmış duruma getirmişti. Bahar, Erkut’un sikini yalıyor bende amcığımı yalatarak zevke gelmeye çalışıyorduk. İyice kalkmış olan sikin üzerine doğru belimden çekti. Elleri ile yalanarak sulanmış amcık içine kalın siki yerleştirdi. O kadar büyüktü ki daha ilk girip çıkmasında amcığımda bir dolgunluk olduğunu hissedebiliyordum. Bende zevke geldiğim için üzerinde çılgınlar gibi zıplıyordum. Arada Bahar ile yer değiştiriyor. İkimiz de kalın sikin zevkini sürüyorduk. Sonrasında Erkut ikimizi de yatak üzerinde diz çöktürüp kendisi yataktan aşağıya indi. Ayakta durur şekilde kalın sikini bir Bahar’ın amcığına birde benim amcığa sokarak sikiyordu. Hiç boşalmayacak gibiydi. Bu söylemiş olduğum durumu defalarca tekrar etmişti. Ancak ben o kadar boşalmıştım ki bitkin duruma gelmiştim. Yatağa uzandığımda Erkut, Bahar’ın ağzına sikini dayamış boşalana kadar amcık siker gibi sokup çıkartıyordu. Bahar ise altında ‘’ aşkım ağzıma boşal hepsini istiyorum ‘’ şeklinde inlemeli sözler sarf ediyordu. Erkut çok sürmeden bir volan gibi Bahar’ın ağzına patladı.
Bu yaşadığımız üçlü fantezi hepimize de zevk vermiş olsa da, ben ilk kez yaşadığım için inanılmaz şekilde memnun olmuştum. Bugünden sonra evlenene kadar bu fantezilerimizi defalarca farklı şekilde denemiştik. Artık şimdi evli olduğum için kuzenimle pek görüşmediğim için sadece kocamla fantezilerime devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir