2 Ocak 2018 Salı

Esmer Baldızı Salon Ortasında Bağırtarak Siktim

Merhaba arkadaşlar. Ben Erkan. 34 yaşında 8 yıldır evli olan bir erkeğim. Evlilik hayatım içerisinde seks anlamında karımla birlikte olduğum anlar içerisinde birçok farklı fanteziyi yaşıyor olsam da, esmer tenli olan seksi baldızım Özge ‘ye karşı ayrı bir duygu beslemekteydim. Bu beslemiş olduğum duyguyu aşk olarak nitelendirmek zordu. Ancak onu gördüğümde heyecanlanıyor, resmen sikişmek için çılgına dönüyordum. Eşimle araları oldukça iyi olmasından dolayı da sürekli olarak bize gelip gitmesi de bana ayrı bir neşe veriyordu. İşte bu keyifli hatunla ilk sikiştiğim anı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bahsetmiş olduğum gibi Özge esmer tenli ve uzun boylu bir yapısı vardı. Ancak vücudu zayıflıktan öte dolgunluk içerisinde bulunuyordu. Özellikle kot pantolon giyinmiş olduğunda o arkadan görünen kalçaları beni çıldırtıyordu. O kalçaları düşünerek birkaç sefer karımı da sikmedim desem yalan konuşmuş olurum. Havaların sıcak olduğu dönemlerde ise yanımda kendisini rahat hissetmiş olduğundan dolayı kısa penye şortlar ile evde dolanıyordu. İşte o anlarda kendisini kucağıma alarak sikmemek için zor tutuyordum. Duş google play store indir almak için banyoya girmiş olduğu anlar fazla olduğu için banyo içerisine bir gizli kamera yerleştirmek aklıma gelmişti. Uzun zaman geçirmeden hemen bu şekilde bir kamerayı banyo içerisine monte ettim. Artık Özge’nin bu google play store indir banyo içerisine girip kameraya karşı soyunarak görüntüler vermesini bekliyordum. Kamerayı banyo içerisindeki aynanın tam karşısına yerleştirmiştim. Özge hafta sonu olduğu için bu gece bizde kalacak ve banyoya girerek benim istediğim görüntüleri bana verecekti.
Akşam saatlerinde yemeğe geçmeden önce Özge banyoya geçti. Eşim ise mutfakta yemek hazırlıklarına devam ediyordu. Ben ise heyecan içerisinde Özge’nin banyodan çıkmasını bekliyordum. Çıkar çıkmaz ise ben banyoya girip o gizli kamerayı kaldıracaktım. Özge banyodan çıkmıştı, arkasından bende duş alacağım bahanesiyle banyoya geçtim. Banyo içerisindeki kamerayı aldıktan sonra kendime ait çalışma odasındaki bilgisayara doğru ilerledim. Kapıyı kilitledikten sonra kameranın neleri kayıt etmiş olduğunu merak ediyordum. Ancak öylesine heyecanlıydım ki kalbim sanki yerinden çıkacak gibi atıyordu. Bilgisayarım açıldıktan sonra direkt olarak görüntüleri açtım. Özge kameraya arkası dönük şekilde soyunmaya başlamıştı. Önce üzerindeki tişörtünü arından sutyen ve altındaki şortu ile külotunu çıkartmıştı. O mükemmel diri vücut arkadan da olsa kameralara görünüyordu. Ekran görüntüsünü durdurup bir süre o muhteşem götünü izlemiştim. Sikim dimdik olmuş, gördüğüm götü daha yakından inceleyerek mastürbasyon yapmamak için kendimi zor tutuyordum. Kamera görüntülerini biraz ileriye sardırmış olduğumda, ön kısımdan birkaç saniyelikte olsa görüntüsünü yakalamıştım. Diri göğüsleri dimdik duruyordu. Resmen tam ağzıma alarak yalayacak düzeydeydi. İşte bu sırada sikim şortumu yırtacak konuma gelmişti. Kafasına ellerimi dokundurduğum anda şortumun içerisinde boşalmıştım. Bir nebze olsun bu görüntüler beni tatmin eder gibi olsa da, artık Özge ye karşı ilgim daha da artmıştı.
15 günde bir olacak şekilde eşimin iş yerinde iş toplantıları olduğu için, cumartesi günleri eve biraz geç geliyordu. İşte bu geç geldiği günlerden birisinde Özge’yi sikebilirdim diye düşünmeye başladım. Tam bu fantezi yüklü durum aklıma yapıştıktan sonra hazırlıklara başladım. Eşimin toplantı günü geldiğinde Özge’yi kollarıma her ne pahasına olursa olsun alacaktım. Odamdaki görüntüleri bir diske aktarıp, salondaki televizyonda açtım. İleri geri sardırarak izliyor, Özge’nin eve gelmesini bekliyordum. Çok fazla geçmeden ablasının evde olmadığını bildiği halde gelmişti. Ben ise salonda sikimi sıvazlamaya devam ediyordum. Özge’de anahtar bulunduğu için kapıyı açarak direkt içeriye girdi. Mutfağa geçmiş olduğunda benim salonda olduğumdan habersizdi. Kendisine doğru seslendiğimde sesimi duymuş geliyorum enişteciğim diye seslenmişti. Salona geldiğinde ise göreceklerinden tabi ki habersizdi.
Salon kapısından içeriye girmiş olduğunda Özge’yi uzun sikim bekliyor olacaktı. Ve beklenen an geldi ve kapıdan içeriye girdi. İlk olarak uzun siki karşıdan gördüğünde ellerini ağzına götürerek gülümsemeye başladı. Ancak bir süre sonra bu görüntüler kendisinin de hoşuna gitmişti. Bende ekrana bakmasını isteyerek kafasını televizyona çevirmiştim. Gördükleri karşısında bir kez daha şok geçirmişti. Çünkü çıplak bir şekilde televizyon ekranında görünüyordu. Bunlar nedir diyecek kadar fırsat vermeden yanıma doğru gelmesini istedim. Gelir gelmez ise uzun siki elleri arasına verip haydi başla dedim. Utangaç bir tavır yerine sanki bir fahişe gibi sikimi yalamaya başladı. Oral seks yaptığında dilini sikimin kafasından taşaklarıma kadar götürüyordu. Tabi ki bu sırada bende koltukta kasılmaktan dolayı zor oturuyordum. Kalın sikimi yalamasını bıraktırıp kendi üzerime doğru çektim. O sikimi yalayan dudakları öperek ateşli şekilde sevişiyordum. Ellerim ise o görüntülerde izlediğim kadar dolgun olan kalçalarında geziyordu. Parmaklarımı amcık üzerine götürdüğümde fazla şekilde sulandığını fark ettim. Artık sikişmeye hazır kıvama gelmişti. İkimizde çırılçıplak bir şekilde koltuk üzerinde sevişmemize devam ediyorduk. Bacaklarını koltuk üzerinde ayırarak üzerine doğru yattım. Sikimi biraz dışarıdan amcık üzerine sürtüyordum. Bu sırada Özge ise inleyerek titrek bir sesle bakire olmadığını dilediğim gibi kendisini sikebileceğimi söylemişti. Bende bu duyduklarımın heyecanı ile sikimi dibine kadar kökledim. Ancak Özge öyle bir çığlık atmıştı ki gerçekten çıldırır durumdaydı. Çok fazla bağırmamasını istemiş olsam da, yediği yarağın zevkiyle haykırışlarına devam ediyordu. Bir süre sonra Özge defalarca boşalmış sıra benim orgazm olmama gelmişti. Sikimi amcık içerisinden tekrar çıkarıp ağzına alarak yalamaya devam etti. Birkaç vakumlama hareketinden sonra boşalacağımı söylediğimde ağzından çıkartıp diri göğüsleri üzerinde beni patlattı. Çok fazla şekilde boşalmıştım. Şimdiye kadar karımla dahi sikişmelerimde bu kadar boşalmadığımı söyleyebilirim. Özge bu sikişmemiz macerasından sonra evlenerek farklı bir şehre yerleşti. Ablasının yanına gelip gitmeye devam etse de, bir eşi olduğu için bu sikişmemiz sadece bu fantezi ile sınırlı kalmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir