2 Ocak 2018 Salı

Komşum Ayhan Benimde Kocam Oldu

Merhabalar ben Gönül. 29 yaşında 2 yıl önce eşimden ayrıldıktan sonra 1 çocuğum ile yanız şekilde kendime ait evimde yaşam sürmeye devam ediyorum. Sizler ile buradaki birkaç seks hikayesini okuduktan sonra gerçek başımdan geçmiş olan fantezi dolu anlarımı paylaşmak istedim. Benim tadı damağımda kalan muhteşem seks fantezim ise komşum Hale’nin kocası Ayhan ile olmuştu.
Ayhan 36 yaşında esmer ve uzun boylu yakışıklı birisiydi. Komşum Hale ile yakın olduğumuzdan cinsellik adına olan konuşmalarımızı da çekinmeden yapıyorduk. Ben farklı erkekler ile yaşadığım seks maceralarımı anlatırken, Hale de bana aynı şekilde kocası ile yaşadıkları muhteşem fantezi dolu gecelerinden bahsediyordu. Ayhan’ın muhteşem bir kalın siki olduğunu ve kendisini her delikten istediği şekilde doyurabildiğinden bahsediyordu. Aslında bu şekildeki fantezilerini bana anlatması o anda azgın olmama ve sulanmama neden olmuştu. Çok fazla şekilde azgın duruma gelmiş, içerimdeki seks isteği kabarmıştı. Bundan sonraki düşlerimde sürekli olarak Ayhan’ı hayal ederek kendimi parmaklamaya başlar olmuştum. Hale’nin kocasından yediği kalın siki bende götten ve amcıktan almak için ister duruma gelmiştim.
Aradan geçen zaman ile kocasıyla birlikte olmak için planlar yapmaya başlamıştım. Hale’nin bir hafta sonu tatilinde babasına gideceğini ve gece de orada kalacağını öğrendim. Bu benim için artık ele geçmez bir fırsat oluşturmaya başlamıştı. Hale babasına gittikten sonra kocası Ayhan’ı kendi evime alıp birlikte olmanın hayallerini kurmaya başlamıştım artık. Hafta sonunun gelmesini iple çekiyordum. Benim için çok uzun bir süre gibi gelmiş olsa da hafta sonu gelmiş, Hale babasına gitmişti. Hafta sonu olsa da Ayhan’ın işten gelmesini bende evimde bekliyordum. Elime bir fincan kahve almış balkondan yolunu gözler duruma gelmiştim.
Ayhan’ın arabasını sokağın başında gördüğüm andan itibaren beni tatlı bir heyecan sarmıştı. Sanki ilk defa bir erkek ile görüşecek ve cinsel temas halinde bulunacaktım. Ayhan her zaman ki gibi üzerindeki şık giyimi ile aracından aşağıya indi. Benim gözlerim onu gördüğünde mutluluktan gülümsüyordu. Ayhan kafasını yukarıya kaldırdığında benim balkonda olduğumu ve kahve içtiğimi fark etti. Afiyet olsun iyi akşamlar diyerek bulunduğumuz binanın kapısından içeriye girecekti. Tam o sırada bende tabi ki birlikte içelim diyerek davet ettim. Ayhan ise üzerimi değiştirip geliyorum dedi. Bende evin içerisine geçtim ve vücut hatlarımı seksi gösterecek bir geceliğimi üzerime giyindim. Artık kulaklarım kapının zilinin çalmasınaydı. Zil çaldığı anda kapıya koştum. Ayhan’da duş almış üzerine yeni kıyafetlerinden çekip gelmişti. Beni fantezi gecelik ile gördüğünde şaşkın şekilde bakıyordu. Adeta kapıda saplanmış kalmıştı. Bende içeriye girmeyecek misin? Diyerek kolundan tutup içeriye çektim. Ayhan salondaki koltuk üzerine oturmuş, bende mutfağa kahve hazırlamaya gitmiştim. Kahveyi hazırladıktan sonra tekrar salona döndüm. Daha salonun kapısından yanına varıncaya kadar gözlerin vücudumun üzerinde dolaşıyordu. Gerçekten harika bir vücudun var, yalnız yaşamayı hak etmiyorsun diyerek bana takılıyordu. Bende gülümseyerek aman canım bana kim bakar diyerek Ayhan’ı geçiştirir gibi yapıyordum. Aslında ne kadar seksi olduğumu biliyor ve erkeklerin benimle sikişmek için can atacağının farkındaydım.
Ayhan kahvesini bitirmeye yakın durumdayken ben üzerimdeki geceliğimin eteğini yukarıya doğru çektim. Karşısındaki koltukta otururken bacaklarımı ayırıyordum. Heyecandan amcığımın sularıyla ıslanmaya başlayan açık renkli külotuma dikkatli bir şekilde bakıyordu. Üzerindeki kumaş pantolonundan artık aldığı zevk ile kalkmaya başlayan Hale’nin anlattığı kalın siki sertleşmeye başlamıştı. Ayağa kalkarak yanına doğru yaklaştım. Kahve boşunu alır gibi önünde eğildim. Bu defa dolgun göğüslerim ağzına girecek mesafeye gelmişti. Gözlerimi sehpanın üzerinden kaldırmış olduğumda göz göze geldik. İşte o anda neler olduysa dudaklarımız bir aramızda köprü kurmuştu. Ateşli şekilde birbirimizi öpüyor. Sert şekilde sevişiyorduk. Artık hayalini kurduğum adamın teni bana temas ediyordu. Sulanmış amcığım daha da sulanarak beni inletiyordu. Biran ellerinin bu sulanmış amcık üzerinde dolaştığını fark ettim. Parçala beni, yala beni diyerek altında inliyordum. Yerimden biraz doğruldum ve o bahsi geçen kalın siki dışarıya çıkarttım. Avuçlarım içerisine zor sığa bir kalın yarak nasıl ağzıma sığacak diye düşünürken, Ayhan kafamdan bastırarak sikini ağzıma götürdü. Kalın damarlı yarak ağzıma girdikçe ben daha da çıldırıyordum. Girip çıkmasında zor olsa da vakumlayarak yalamaya devam ediyordum.
İyice sertleşmiş olan sikini geceliğimin altından külotumu çıkartarak amcık üzerine dayadı. Ateşler içerisinde kavrulan amcık daha fazla bekleyecek gücü yoktu. Hadi artık gir diyerek kendime doğru çektim. Sikinin kafasını soktuğunda daha ilk orgazmı yaşamıştım. Ancak bununla ben yetinecek durumda değildim. Boşalarak daha çok sulanan amcık içine kalın sikin hepsi girip çıkıyordu. Her defasında daha çok girdiği için dibine kadar kökleniyordu. Birkaç pozisyonda daha amcıktan sikiştikten sonra artık bu siki götten alarak içime boşalmasını istiyordum. Çünkü menilerini içimde ılık ılık hissetmek beni çıldırtıyordu. Yerimden kalktım ve ellerimi koltuk üzerinden destek alarak diz çöktüm. Geniş kalçalarım Ayhan’a doğru dönmüş o muhteşem siki götten sokması için bekliyordu. Ayhan dar olan göt deliğime sikini yanaştırdığında kafasını sokmakta zorlanıyordu. Hemen çekmecede bulunan kremi çıkartarak önce göt deliğine sonra da Ayhan’ın kalın sikine sürttüm. Kayganlaşmış duruma gelen göt deliğimden kalın yarak içime girdiğinde nefesim kesilmişti. Gerçekten bu kadar büyük siki götten yememiştim. Götten sikiştikçe ben boşalıyor daha da çıldırıyordum. Biraz pompalamasından sonra Ayhan’ın inleyerek göt deliğimin içine yarağını kökleyip boşalmıştı. İkimizde bu şekilde kasılarak boşalma sonrasında bitkin düşmüş bir süre uzanarak sohbet etmiştik. Artık bundan sonra her istemiş olduğumda Ayhan benim kocalık görevini yerine getiriyor, farklı fantezilerde sikişerek tatmin olmamıza devam ediyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir