3 Ocak 2018 Çarşamba

Yaşlı Olgun Kadınla Çığlık Çığlığa Sex

Online chat sitelerinde gerektiğince sık şekilde takılırdım. Rastgele odalara atamasından ötürü gerektiğince tercih ettiğim bir site vardı. Orada tekrar gezinirken 50’li yaşlarda adamın birisi ile  konuştum. Başta sohbet çok sıradandı ancak kısa vakit sonra karşı tarafın benden karısını becermem konusu ile ilgili isteği geldi. Şok yaşamama karşın kendimi derhal yatıştırdım ve anlaşmayı yaptım.ilk duyduğumda yadırgadım ve kendi 50 yaşında adam ise eşi de kaç yaşındadır diye düşündüm. Adam bunu sezmiş olacak ki karısının sosyal hesap bilgilerini verdi ve baktığımda cam açtığım ihtiyar adamın aslında karısıydı. Karısı 30 yaşlarda seksi sarışın bir afetti adam çok varlıklı bulunduğu amacıyla kadını almış ama sikemiyormuş kadın ise sıksık huzursuzluk çıkarıyormuş. Karısını çok sevdiği amacıyla doyum noktasına ulaştırmak istiyordu. Yaşça büyük olan adam profil resmimi ve camda yüzümü görünce bu öneriyi bana yaptı para karşılığında saklılık istiyor saklılık vakası kalkarsa çok kötü şeyler yapabileceğini söylüyordu. Buluşmak amacıyla randevulaştık adamla.Önceden tanımadığım insanlar neyse buluşma yerine gittim telefon ile aradım geldiğimi söyledim korkuyordum ama bir taraftan ya kötü insanlar google play store indir olursa diye. Aradım nereye gelmem gerekliliğini sordum tanım etti. Oturdukları binanın önüne gittim bayanın kocası beni karşıladı ve birlikte yukarıyaya çıktık. Eve girdik sonucunda salona geçtik biraz sonra o görkemli sarışın kadın salona girdi gördüklerime inanmak zorundaydım çok seksi ve güzel bir bayandı sarışın ve balık etli Yaşça büyük olan adam Erhan bey ilk defa bu tür bir hal yaşayacağız ama eşim istemese olmayacak bilginiz olsun dedi. Tamam dedim kabul ettim ama karısı çok seksi ve çok güzeldi yapmazsam içimde kalacaktı. Karısı Erhan abiyi odaya çağırdı biraz vakit atlattıktan sonra içeri salona geldi ve odaya çağrı etti. Karısı kabul etmişti sikişmeyi. Heyecanlanıyordum ya yapamazsam. İçeri girmeden para işini halledecek miyiz diye sorum tabi ki dedi bana iki bin lira ayırmıştı. Havalara uçtum hem kadını sikecektim hem para alacaktım dışarıda birine anlatsam inanmazlar ama bu tür şeylerde varmış baksanıza.3 dakika sonra salonda elbiselerimi çıkarıp yanlarına gittim çamaşır duruyordu yalnızca altımda . Odaya karısı soyunmuş bir durumda ayakta beni bekliyor Erhan abi ile öpüşmeye başlamışlardı. Hemen hali bozmadan karısının arka kısmına  geçtim ve google play store indir omuzlarını öpmeye başladım. Çok seksi jartiyer takımı giymiş güneş gibi bir kadındı karısı. Kocasına arkasını verdi Erhan abi bayanın her konumunu yalamaya çalışıyor kadınla ben ölümüne öpüşüyorduk. Dilini ağzımda gezdiriyor sekse susamış bir kadındı. Sikimi emmek amacıyla eğildi karısı Erhan abide yatakta oturmuş eline aldığı aletini kaldırmaya çalışıyordu. Kadın sikimi öyle bir yalıyor ki yutacak gibi sonuna kadar alıyordu ağzına. Hemen kadını yatağa yatırdım ayak bileklerinden öperek yalamaya başladım yukarıyaya doğru çıkıyordum Erhan abide sikini karısının ağzına vermiş kaldırtmaya çalışıyordu. Kadını derhal amından yalamaya başladım. İçime çekiyor profesyonel sikici gibi dil darbelerini süratlendiriyor parmağımı amının içersinde gezdiriyordum. Karısı hem iniliyor hem Erhan abinin sikini emiyordu. Sikimi amının üstünde gezdirmeye başladım.Sonra ansızın sokunca Erhan abinin aletinin tamamını beğeniten hepsini ağzına aldı. Erhan abi şok olmuş çok beğeni alıyordu. Karısı inilemeye başladı ben küçük hareketler ile git gel yapıyordum. Erhan abi sert sik dostum dedi ve hareketleri hızlandırmaya başladım. Kadın sikimi tamamiyle amacıylae almış daha olsa onu da alacak gibi kuduruyordu. Benim alet aşağı yukarıyaya 18 cm düşünün daha ne kadar sik istiyordu. Ama ben kadını doyuracaktım aç gözlülük yapıyordu bir kaç defa boşaltınca hırsı inecekti onun. Sonra domalttım Erhan abi ben yapayım biraz dedi. Erhan abi arkadan ön deliğine sokmaya başladı onunda siki kalkmıştı beğeniten. Karısı benim sikimi yalıyor kocasının sikini amacıylae sokmuş beğeniten uçuyordu. Saatlerce siktik Erhan abi çok dayanamadı boşaldı derhal. Ben sikmeye devam ettim karısının elini tutuyor güzel mi aşkım beğendin mi diyor karısı evet her vakit bu tür sikişelim aşkım çok güzel ahhhh sok iyice sok söylüyordu bana. Sikim bundan sonra karısının amının suyu ile bulanmıştı. Erhan abiye boşalmam gerekiyor dedim hayır karıma sormam gerekiyor dedi. Karısı yok dese tutmak zorundaydım kendimi. Eşi evet aşkım boşalsın götüme boşalsınama dedi. Tamam dedi bana ok verdi ve süratli git geller yaparak boşalmaya çalıştım. Hızlı sokmalarım ile kadın çığlıklar atıyor evet sik beni sikkkk ne olur söylüyordu. Sonunda çıkardım sikimi ve götüne boşaldım. Erhan abi karısına temizle adamın sikini hadi bitirelim dedi. Karısı dönüp sikimi ağzı ile emerek temizledi. Üzerimi giydim ve paramı aldım. Erhan abi telefon numaramı aldı ve ara sıra aradı. Fiyatı bin liraya düşürdük zira diğer bir arkadaşının karısını da sikiyordum. Böyle bir anım oldu çok şanslıydım. Başkalarından duyuyordum eskiden inanmıyordum öyle bir devirde yaşıyormuşuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir