31 Aralık 2017 Pazar

Üniversite Hocam Sert Sikişmek İstedi

Merhaba ben Ersin. 23 yaşında üniversiteden yeni mezun olmuş bir erkeğim. Üniversiteden mezun olmama yakın yaşadığım seks hikayeleri tarzındaki ilişkim gerçekten fazla şekilde tatmin etmişti.
Üniversitede okuduğum dönem içerisinde her genç insanın olduğu gibi benimde bir sevgilim vardı. Bu sevgilim ile aynı sınıf içerisinde okuduğumuz için fazla yakın olmamızı sağlıyordu. Üniversitedeki edebiyat öğretmenim Handan ise beni kız arkadaşım ile gördüğünde farklı şekilde tavırlar sergiliyordu. Genel olarak bana sert çıkıyordu. Bende yaptığı bu hareketlerden bana karşı ilgisi olduğunu ve kıskançlık tavırları sergilediğini düşünmeye başlamıştım. 2 yıllık kısa bir üniversite hayatım olduğu için, bu geçen dönem içerisinde sürekli olarak bu tavırları ile devam etmiştik.
Artık üniversitede son yılıma gelmiştim. Gerekli olan derslerimden geçerek diplomamı alıp evime dönmek istiyordum. Ancak derslerimi kontrol ettiğimde edebiyat dersinden oldukça geride olduğumu gördüm. Bu durumun neden kaynaklandığını öğrenmek için öğretmenim ile konuşmak istemiştim. Çünkü sınavlarımda geçerli sayılabilecek notları almıştım. Öğretmenler odasına gitmiş olduğumda öğretmenin çıkmış olduğunu öğrenmiştim. Aslında bu durum bende panik havası yarattığı için bu işi hemen çözmek istiyordum. Okul rektörlüğünden bir şekilde öğretmen Handan’ın cep numarasını almıştım. Cep telefonumdan hemen arayarak durum hakkında bilgi almak istiyordum. Kendisini aradığımda şuanda meşgul olduğunu ve müsait olduğunda beni arayacağını söylemişti. Aslında bu sözler bile benim yüreğime su serpecek tarzda değildi. Arkadaşlar ile tutmuş olduğum öğrenci evine geçtiğimde durumu arkadaşlarım ile paylaşmıştım. Onlarda konuşarak durumu google play store indir çözebileceğimi ve sıcağı sıcağına konuşmamın da fayda getireceğine hem fikirlerdi.
Akşam yemeğini yediğimiz sıralarda öğretmenim Handan aramıştı. Benim neden aradığımı merak ettiğini söyleyerek açıklama bekliyordu. Telefonda ders notları hakkında kötü olduğumu ve neden bu şekilde bir tutum içerisinde olduğunu sordum. Bunlar telefonda konuşulacak şeyler değil, istersen bir yerde buluşalım ve yüz yüze konuşalım demişti. Bende google play store indir evden çıkarak Handan’ın verdiği kafeteryanın olduğu yere geçtim. Kendisinin evine yakın bir yer olduğundan tabi ki haberim yoktu. Benimle buluşmaya gelirken önceden kafasında planları oluşturmuştu.
Kafeteryaya geldiğimde Handan süslenerek gelmişti. Gerçekten şık bir elbise giyinmiş ve makyajını da tazelemişti. Evli bir kadın olmasa benim için süslendiğini düşünecektim. Elini sıkarak merhaba deyip masaya geçtik. Ders notlarında bana çok kızgın olduğu için bu şekilde bir tutum sergilediğini söylemişti. Bu kızgınlığının neden olduğunu sorduğumda ise, gerçekten şok edici sözler duymuştum. Benden hoşlandığını ve bir seferde olsa benimle sevişmek istediğini söylüyordu. Kendisinin evli olduğunu ve bu ilişkinin doğru olmayacağını söyledim. Gülümsemeye devam ederek, benimle ilgilenmeyen kocama mı ayıp olacak diyerek geçiştirdi. Hadi ev ortamında her şeyi hazırladım, bu gece ikimiz için güzel olacak diyordu. Bu fantezilerini yerine getirdikten sonra ders notlarında iyileştirmeye gideceğini belirtti.
Kafeteryadan kalkarak Handan’ın arabasına geçtik. Şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum ve evine geçmek için hareket ettik. Ancak çok uzun sürmeden eve gelmiştik. Evin bulunduğu apartmana çıktığımda beni heyecan sarmaya başlamıştı. Hareketlerimden de bu belli olduğu için Handan fark etmişti. Hadi canım heyecanlanma gel içeriye diyerek kolumdan çekti. Beni salondaki koltuk üzerinde oturtup biraz beklememi istedi. Yatak odasına giderek üzerine kırmızı tülden meydana gelmiş bir gece kıyafeti giyinerek yanıma geldi. Gerçekten vücudu muhteşem görünüyordu. İşte bu tüllerin altındaki vücut senin diyerek kollarıma uzandı. Kucağımda oturmuş dudaklarımdan ve boynumdan öpüyordu. Kucağımdan amcık sıcaklığını hissediyordum. Gerçekten azgın ve yanıyordu. Sikim de kalmaya başlamıştı. Dudağımdan öpen Handan senin ufaklık harekete geçti, biraz daha şenlendirelim diyerek kucağımdan kalktı. Pantolon içerisinden sikimi çıkarttı ve ağzına aldı. Dilini sikimin kafasında çevirerek mükemmel yalıyordu. Sikim artık dimdik olmuştu. Altındaki külotu çıkartan Handan kucağıma tekrar geldi. Aynı şekilde tekrar dudaklarımdan öpüyordu. Ancak bu sefer kalın sikimi ancık içine almıştı. Dibine kadar sokmuştu. Resmen sikim içerisinde yanıyordu. Her girip çıkmasında ise boşalan öğretmenimin amcık suları taşaklarıma kadar inmişti.
Kucağımda bir kaç sefer daha zıpladıktan sonra Handan kucağımdan kalktı. Önümde domalarak hadi erkeğim sert şekilde pompala bana dedi. Önümde dolgun ve pürüz içermeyen bir göt duruyordu. Gerçekten sikmemek imkansızdı. Çok istekli ve azgın olması beni de çıldırtmıştı. Götünü tokatlayarak kalın sikimi içine pompalıyordum. Artık bende zevke geldiğim için boşalacaktım. Sikimi içinden çekerek götünün üzerine boşaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir