31 Aralık 2017 Pazar

Erkek Arkadaşımın Babasına Amcık Yalattım

Merhabalar ben Kübra. 22 yaşında ve üniversitede öğrenci olan bir hatunum. Erkek arkadaşımın babası ile yaşadığım harika seks dolu anlarımı sizler ile paylaşmak istiyorum.
Ailemden uzak bir şehirde okuduğum için, erkek arkadaşımın da arada evlerine gidiyor misafir oluyordum. Erkek arkadaşım bana göre şanslıydı. Çünkü ailesinin olduğu bir şehirde okuma şansı yakalamıştı. Her zaman beni okumuş olduğum okulun yurdundan alarak okula bırakıyordu. Babasının aracını da aldığı için, arada gezme şansını yakalıyorduk. Ancak ben erkek arkadaşım ile birliktelik yaşasam da, babasından daha çok hoşlanmaya başlamıştım. Olgun adamlara karşı içerimde bir istek yoktu ama babasını gördüğüm anlarda içerimde sanki beni seks ateşi basıyordu. Birkaç sefer bu durumu kendi kendime düşünmüş olduğumda bir anlam veremiyordum.
Zaman geçtikçe erkek arkadaşımla olduğu kadar babası ile de samimi olmaya başlamıştım. Evlerinde hemen hemen her hafta sonu yemekler google play store indir hazırlıyor beni de davet ediyorlardı. Babasının zaten hafta sonlarında yaptığı mangal partisi meşhurdu. Bu mangal partisi sırasında yediğim etlerden çok ettiğim sohbet ve eğlenmek benim hoşuma gidiyordu. Ancak akşam yurt giriş saatinde tekrar gitmek zorunda kalıyordum. Her hafta sonu yaklaştığında acaba erkek arkadaşımın babası ne sürprizler yapacak diyerek düşünmeye başlamıştım. Erkek arkadaşım ile cinsel anlamda temaslarımızda sadece oral seks ve sevişmeden ileriye gitmemiştik. Evlilik öncesi sikişmekten pek çekinir durumdaydı. Ancak ben bakire olmadığım için bu sevişmeler sonrasında kendimi parmaklayarak orgazm ediyordum. Bu orgazm olduğum anlarda ise sürekli şekilde kayın babam olacak adam aklıma geliyordu. Onun beni siktiğini düşündüğümde ise resmen çıldırıyordum.
Önümüzdeki hafta sonu artık kış mevsimine doğru google play store indir yaklaştığımız için babası son kez mangal partisi vereceğini söylemişti. Bende hazırlıklarımı yaparak evlerine gittim. Giderken de her zamankinden farklı şekilde biraz daha açık giyinmiştim. Burada kayın babamın bana olan bakışlarını kestirmek istiyordum. Bu yaptıklarımla aslında kendi düşüncelerimde onu baştan çıkartmak vardı. Balkonda mangal yapmak için hazırlıklara başladığında, erkek arkadaşımda annesi ile markete gitmek için hazırlık yapıyorlardı. Ucuzluk pazarı evlerine biraz uzak mesafede olduğu için, alışverişlerini sürekli oradan yapmaktaydılar. Kayın babam evde benimle kalmış, erkek arkadaşımda annesini yanına alarak alışverişe çıkmıştı. Gelmeleri en az 1 saati bulacaktı. Bende fırsat bu fırsat diyerek artık harekete geçtim. Olgun adamla artık baş başa kalmıştık. Karşısında oturduğum sandalye üzerinde bacaklarımı ayırdım. Bana bakmasını sağlamak için daha da ayırmış külotumun üzerinde gözleri dolaşmaya başlamıştı. Elimi eteğimin altına attım ve külotumu dizlerime kadar sıyırdım. Kılsız amcık ortaya çıktığında kendisine doğru gösterip, tadına bakmak ister misin dedim. Kayın babam olacak adam ise yanıma doğru yanaşmaya başladı. İlk olarak yanıma geldiğinde elini bacaklarıma attı. Bacaklarımdan okşayarak amcık üzerine kadar geldi. Ben ise heyecandan titriyordum. Zaten bacaklarıma ilk dokunduğu andan itibaren sulanmaya başlamıştım. Sulanan amcık içerisine baş parmağını sokuyordu. Her sokup çıkartmasında ben daha da çıldırıyordum. Sandalyeden beni kaldırdı ve içerideki koltuğun üzerine yatırdı. Kendisi de koltuğu üzerine doğru uzanıp bacaklarım arasından amcık yalamaya başladı. Öyle bir yalıyordu ki amcıktan gelen zevk sularımı yalayıp yutuyordu. Çok güzel yalıyorsun devam et diye bende inliyordum.
Artık tam sikilecek kıvama gelmiştim. Pantolonunu aşağıya indirip, amcık yalarken kalkmış olan sikini bacaklarım arasına dayadı. Bende seslenerek hayır onu bana getir dedim. Ağzıma alarak bu olgun adamın sikini yalamadan sikişmek olmazdı. Zevkle nasıl amcık yalattıysam aynı şekilde de erkek arkadaşımın babasının sikini yalıyordum. Zevkten uçuşa geçmiştim. Sonrasında tekrar bacaklarım arasına aldım ve hafif şekilde üzerime uzandı. Kalın sikini amcık içime soktuğunda, hadi oğlunun sikemediği amcığı sen sik diye inliyordum. Bu sözlerden sonra adam iyice çıldırmıştı. Sert şekilde dibine kadar sikini köklüyordu. Ben ise boşalıyordum. Ancak bu boşalmalar yetmiyordu. Sert şekilde beni siken olgun adam ise amcık içimden sikini çekerek göbeğimin üzerine doğru fışkırtmıştı. Erkek arkadaşım ve annesi gelmeden hemen toparlanarak temizlendik. Onlar geldiğinde ise hiç bir şey olmamış gibi mangalımızı yaparak eğlendik. Erkek arkadaşımla artık sevgili olmak için değil, babası ile sikişmek için çıkar duruma gelmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir