31 Aralık 2017 Pazar

Banyoda Küvet İçerisinde Siktim

Merhaba beyler ve bayanlar, adım Ertan 34 yaşındayım. Su tesisatı mesleği ile uğraşıyorum. Çok renkli bir seks hayatım olmasa da, benimde tadı damağımda kalan bir olayım olmuştu. Tabi ki herkesin kendince yaşamış olduğu bir takım fantezileri vardır. Ancak ben yaşadığım bu yaşadığım fantezimi tekrar düşündüğüm anlarda dahi azmaya başlıyorum.
Su tesisat mesleği ile uğraştığım için genelde inşaatlardan iş alıyor buralarda çalışmaya gidiyordum. Arada ufak tefekte evlerde tamirat işleri çıkıyordu. Birçok eve giderek tamirat işleri yapsam da, ev sahibi kadına asla farklı gözler google play store indir ile bakmazdım. Çünkü bunu kendime yakıştıramazdım. Ancak aradan geçen zamandan sonra gitmiş olduğum evdeki bu fikrimi değiştiren ilişkim olmuştu.
Evden hazırlanarak dükkanıma gitmiştim. Burada gerekli tesisat malzemelerini arabaya koyduktan sonra inşaatın bulunduğu şantiyeye geçtim. Arabamdan dükkandan getirdiğim malzemeleri indirirken seksi giyinimli bir kadın yanıma doğru gelmişti. Dibime kadar sokulduğunda elimdeki malzemeleri yere bırakarak kendisine doğru yöneldim. Ne istediğini sorduğumda, evlerinin banyosundaki küvette bir arıza olduğunu ve bakıp bakamayacağımı bana sormuştu. Bu benim işimdi tabi ki bakabilirdim. Ancak şuanda işlerim olduğu için ancak işim inşaatta bittikten sonra bakabileceğimi söyledim. Bunun üzerine seksi kadın peki google play store indir o zaman akşam bekliyorum diyerek, bana evinin bulunduğu apartman blok yerini göstermişti. Tam adresi aldıktan sonra kadın yanımdan ayrıldı. Bende malzemeleri inşaata doğru taşıyordum. Çalışacağım yer altıncı kat olmasından dolayı, inşaat dışındaki asansörü kullanarak malzemeleri buraya çekiyordum. Havanın sıcak olmasından ötürü üzerimdeki tişörtü çıkartmış rahat bir şekilde çalışmak için yarı çıplak bir şekilde işimi yapıyordum. Biraz uzak mesafede olan kadının gösterdiği blok kısmına doğru baktığımda balkondan beni izlediğini fark ettim. Bana el sallıyordu. Bende selam veriyordur diyerek el sallayarak işime baktım.
Akşam olduğunda işlerimi tamamlamış eve geçmek için hazırlanıyordum. O sırada kadına verdiğim söz aklıma geldi. Tekrar aracın kapısını kilitledikten sonra takım çantamı elime alarak kadının evinin olduğu yere doğru hareket ettim. Binanın önüne geldiğimde kadın beni balkonda bekliyordu. Giriş kapısını açtı ve bende asansöre binerek dairenin olduğu kata çıktım. Kapıda üzerinde ince penye bir şort ve askılı ince tişörtü ile beni karşılamıştı. Gülümseyerek elimi sıktı ve içeriye aldı. Arızanın olduğu banyoya doğru beni geçirdi. İçeriye girdiğimde küvette bir miktar su vardı. Ancak elimi küvetten su giderine atmış olduğumda bunun bir arıza olmadığını ve tıpa ile kapatıldığını anladım. Kadına doğru dönerek, burada bir arıza yok, bu tıpa kapatıldığı için dolmuş dedim. Seksi dolgun vücuda sahip kadın ise yanıma doğru yanaşarak evet tatlım biliyorum, fantezimi gerçekleştirmen gerekiyor artık diyerek üzerindeki tişörtünü çıkarttı. Büyük göğüsleri karşımda duruyordu artık. Küvet kenarında oturduğum için bana doğru yanaştı ve ağzıma doğru göğüslerini yapıştırdı. Ağzım ve burnum göğüslerinin arasındaydı. Kafama bastırarak hadi hayatım yala onları, onlar senin diyerek göğüslerini emdiriyordu. Bende zevkli bir ilişki olacağını bildiğim için hemen yalamaya başladım. Göğüs uçlarında ve göğüslerinin her yerinde dilimi gezdiriyordum. Azgın kadın ise içini çekiyor, hafif şekilde inliyordu. Yüzüne baktığımda zevkle benim yaptıklarımı takip ediyordu.
Beni küvetin üzerinden kaldırdı bu sefer kendisi oturdu. Kalkmış olan aletimi ağzına alarak emmeye başladı. Öyle bir vakumlayarak ağzında yalıyordu ki, gerçekten hemen beni çıldırtmaya yetmişti. Küvet içerisine girerek ayakta ellerini duvardan destek alarak eğildi. Hadi tatlım coştur amcığı diyerek kalçasına tokatlar vuruyordu. Zaten dimdik olan sikimi artık bende sokarak sikişmek istiyordum. Kalın aleti dibine kadar amcık içine kökledim. Bu sırada evet canım harikasın istediğim şekil bu diyerek devam etmemi istiyordu. Sert şekilde girip çıkmalarım sırasında daha sert daha sert diyerek inliyordu. Belirli bir süre girip çıktıktan sonra boşaldığını rahatlıkla hissedebiliyordum. Taşaklarıma kadar akan zevk suları beni de çıldırtıyordu. Her boşaldığında götünü sağa sola sallıyordu. Artık benimde patlama zamanım gelmişti. Amcık içinden sikimi çekerek boşalıyorum diye inlemiştim. Ancak azgın kadın tekrar sikimi göğüsleri üzerine alarak tüm menilerimi buraya boşaltmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir