31 Aralık 2017 Pazar

Lezbiyen Masöz Kadın Beni Boşalttı

Merhabalar ben Hande, 34 yaşında evli bir hatunum. Yaşadığım ilk lezbiyen seks fantezimi sizler ile paylaşmak için bu siteye yazımı gönderdim.
Çalışan birisi olduğum için iş temposundan pek kendime vakit ayıramıyordum. Bundan dolayı da üzerimde oluşan yorgunluk ve stresten ötürü sadece eşimle hafta sonlarında ağız tadında bir cinsel ilişki yaşayabiliyorduk. Hafta içerisinde ikimizde işten yorgun geldiğimiz için pek fırsatımız olmuyordu. Hafta içerisinde işten eve erken gelmiştim. Eşimi aradığımda ise mesaiye kalacağını bundan dolayı da geç geleceğini söylemişti. Bende bizim evimizin yakınlarında oturan bayan arkadaşımı arayıp sohbet etmeye davet ettim. Uzun zamandır görüşemediğimiz için, eskilerden konuşmak istedim. Kendisi de çalışan bir hanım olduğu için benim gibi aynı dertten yakınıyordu. Ancak son zamanlardan keşfettiği bir masaj salonunun kendisini çok rahatlattığından bahsediyordu. Ben ise masaj salonlarına daha önce gitmediğim için, ne şekilde bir durum ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Bundan dolayı da arkadaşımın anlattıklarına pek sıcak bakamamıştım. Ancak bana şiddetle tavsiye etmesi ve çok rahatlayacağımı söylemesi üzerine bu masaj salona gitmek istedim. Hafta sonlarında cumartesi günleri işten biraz erken çıkıyordum. Bugün gidebilirim diye kendi kendime düşünmeye başladım. Arkadaşımdan daha önceden masaj salonunun konumu telefonuma almıştım. Hemen iş çıkışında söylediği yere arabamla gidecektim. Hazırlıklarımı yaparak verilen adrese doğru hareket ettim. Masaj salonunun önüne geldiğimde dış görüntüsü açısından hijyenik bir yere benziyordu. Kapıdan içeriye girdim ve ilk defa geldiğim için de ne yapacağımı bilmemenin şaşkınlığı içerisinde hareket ediyordum. Beni karşılayan bir beyefendi, bana yardımcı olmak için konuşmaya başlamıştı. Masaj yaptırmak istediğimi söylediğimde, gerekli hazırlıkları yapabilmem için bana bir soyunma odası gösterdi. Burada gerekli olan ekipmanların bulunduğunu ve ücreti de çıkarken alacaklarını belirttiler. Bende üzerimdeki kıyafetlerimi çıkarttım ve altımda sadece iç çamaşırlarım kalacak şekilde masaj odasına doğru üzerime sardığım havlu ile ilerledim. Benimle ilgilenecek olan bayan masaj odası kapısında beni bekliyordu. Odaya girdim içeride bulunan yatağın üzerine yüz üstü uzanmamı istedi. Ayrıca üzerimdeki havluyu çıkartmamı ve sadece iç çamaşırlarımla durmam gerektiğimi belirtiyordu. Omuzlarımdan başlayarak yaptığı masaj daha ilk dakikadan itibaren beni rahatlatmaya başlamıştı. Vücudum tam anlamı ile gevşiyor ve rahatlıyordu diyebilirim. Üst kısmımda bulunan sutyeniminde kopçalarını açan masör kadın, göğüslerimin üzerine doğru ellerini getirip, elindeki masaj yağını iyice yediriyordu. Belimin üzerine iniyor, oradan da kalçalarımın üzerine geliyordu. Elini kalçalarımdan bacaklarıma doğru indirdiğinde bende farklı hisler belirmeye başlamıştı. Bu şekilde zarif dokunuşlar cinsel açıdan bir azgınlık hissi uyandırıp beni tahrik ediyordu. Bu hislerimden ötürü nefes alış verişim değişmişti. Tekrar ellerini kalçaları üzerime getirdiğinde orada durması için elimi ellerinin üzerine koydum. Biraz buralarımı okşa dedim. Gülümsemeye başlayan masöz kadın eliyle resmen beni sikecek gibi okşamaya başlamıştı. Bir ara elinin sulanmaya başlayan amcık üzerine doğru geldiğini hissettim. Tam bu his ile daha çok sulanırken, parmağını amcık içine sokup çıkartıyordu. Bu durum bende farklı hazlar verdiği için devam etmesini istiyordum. Kendisine doğru sırt üstü pozisyondan yüz üstü pozisyonuna geçerek amcığımı daha kolay parmaklayabilmesi için pozisyon aldım. Ayrıca göğüslerimi de okşamasını istiyordum. Tabi ki bu konuda oldukça uzman olan masöz kadın dudaklarımdan da öpmeye başlamıştı. Burada artık onunda bir lezbiyen olduğunu anlamaya başlamıştım. Sorduğum soruya da kafasını sallayarak yanıt veren masöz kadınla ateşli şekilde sevişmeye başlamıştık. Kocamı bir masöz kadınla aldatacağım hiç aklımın ucundan geçmezdi. Dolabından çıkartmış olduğu uzun vibratörü parmakları yerine amcık içine sokmaya başladı. Her sokup çıkartmasında ben inliyordum. Masöz kadında aynı şekilde benim elimi tutup amcığı üzerine götürdü. Artık karşılıklı olarak birbirimizi okşuyorduk. Bende masöz kadında defalarca bu fantezi sonrasında boşalmıştık. Kendimi bu yapılan masaj sonucunda fazla şekilde rahatlatmıştım. Bundan sonraki süreç içerisinde her kendime ayırdığım zaman diliminde bu kadının yanına gidip, karşılıklı olarak sevişerek rahatlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir