31 Aralık 2017 Pazar

Önce Vibratörü Sonra Sikimi içine Aldı

Adım Oğuz, özel bir kargo şirketinde çalışan, bekar bir erkeğim. Şuanda evlilik hazırlığında olsam da, yaşadığım güzel bir anımı sizler ile paylaşmak istedim. Kargo personeli olduğum için günde birden fazla evlere gitmek zorunda kalıyorduk. Yine bu kargo götürmüş olduğum evlerin birisinde oturan dul Müge ile harika bir sevişme yaşamıştım.
Sabah uyandığımda her zamanki gibi işe gitmek için hazırlık yapmıştım. İş yerine geldiğimde gelen kargoları kontrol edip, araca yükledikten sonra dağıtıma çıkacaktım. Yanımda benimle birlikte gelen personel rahatsızlanmış olduğu için tek dağıtıma çıkmak zorunda kalmıştım. Bu durum biraz canımı sıkmış olsa da, sonunda günün güzel biteceğini tabi ki bilmiyordum. Araca benim bölgeme ait olan kargolarımı yükledim ve dağıtıma çıktım. Tüm kargoları dağıtımını bitirdikten sonra listemi kontrol ettim. Ancak kargo listemi kontrol etmiş olduğumda dağıtılmayan bir kargo olduğunu fark ettim. Araçtan inerek arka kısma geçtim. Ancak burada hiç bir kargo yoktu. Tekrar şoför tarafına geldiğimde koltuğun altına küçük bir poşetin düştüğünü fark ettim. Elime alıp incelediğimde hafif bir şeydi. google play store indir Listeden adrese bakarak kargoyu bırakmak için tekrar geldiğim yöne gittim. Adresin bulunduğu apartman önüne gelmiştim. Aracı uygun bir yere park ettikten sonra binaya çıktım. Dairenin zilini çaldığımda biraz gecikmeli de olsa bir kadın açmıştı. Saçında havlu sarılı üzerinde de bornozu vardı. Elimde kargoyu vermeden önce kimliğini sordum. Benim içeriye geçmemi isteyerek yatak odasından alıp getireceğini söyledi. Bende salona geçerek bir sandalye üzerine oturdum. Yatak odasından google play store indir tekrar bornozu ile gelen olgun kadın yanıma doğru yanaştı. Bana kimliğini uzattığında masanın üzerine koyduğum küçük poşetteki kargoyu eline aldı. Formu doldurmaya başladığım sırada poşeti yırttı ve ürünü denemek lazım, iyi değilse iade edeceğim dedi. Üzerindeki bornozun altından poşetin içinden çıkartmış olduğu vibratörü amcık üzerine sürtmeye başladı. Gördüklerim gerçekten beni etkilemişti. Resmen şoktaydım. Elindeki vibratörü artık amcık içine sokup çıkartıyordu. Ayak başında bunları yapması beni gerçekten etkilemişti. Bir yandan inliyor diğer yandan uzun vibratörü sokup çıkartmasına devam ediyordu.
Kargo pantolonum üzerimdeydi. Biraz geniş olduğu için kalkmaya başlayan aletim dimdik duruyordu. Elimle bastırarak kadına belli etmemeye çalışıyordum. Ancak azgın kadın elimi pantolon üzerimden çekmemi ve kalın sikimi dışarıya çıkartmamı istedi. Bende dediğini uyguluyordum. Pantolonun kemerini açarak dizlerime kadar indirdim. Yanıma gelen kadın çırılçıplak bir şekilde yere çöktü. Aletim ağzına alarak yalıyordu. Öyle bir somuruyordu ki boşalmamak için kendimi zor tutuyordum. Sandalye üzerinden kaldırdı. Ayağının birisini benim kalktığım sandalye üzerine koydu ve bacaklarını ayırarak eğildi. Geniş kalça arasından amcık benim önümde duruyordu. Hadi canım seninim artık diyerek sikmemi istiyordu. Kalın aleti sokup çıkartmaya başladığımda ohh diyerek inleme sesleri çıkartıyordu. Sulanmış amcık içine sikim yağ gibi girmişti. Benden yaşça büyüktü ancak amcık içi dar ve yanıyordu. Yanıyorsun dediğimde, evet canım söndür ateşimi sik beni diyerek götünü iyice bana yanaştırıyordu.
Sandalyenin üzerinden ayaklarını indirdim ve yatak odasına götürdüm. Burada bacaklarını ayırdım ve yatakta bende üzerine uzandım. Bacak arasından gidip geliyordum. Diğer yandan da dudaklarını öpüyordum. Artık ikimizde zevkin doruklarındaydık. Olgun kadın defalarca zaten boşalmıştı. Ancak doymuyor sürekli istiyordu. Benim dayanacak gücüm kalmadığı için yatağa uzandım onu üzerime kaldım. Kucağında zıplıyor, hepsini içine alıyordu. Birkaç sefer daha zıplamasından sonra ben boşalıyordum. Çekinme canım içime boşal ılık ılık diyerek kalçalarını kucağımda dans ettiriyordu. Boşaldıktan sonra bir süre uzandığım yerde kaldım. Kadında tekrar duşa girmişti. O gelene kadar toparlandım. Bana istersen sende duş al dedi, ancak iş yerine dönmeliydim. Dudaktan bir buse öpücük aldıktan sonra tekrar iş yerine döndüm. Ertesi hafta kadının olduğu eve bir daha gittiğimde taşınmıştı. Bir daha görüşme şansımız da asla olmadı. Ancak şuanda halen damaklarımda o sikiştiğim anların tadı duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir