31 Aralık 2017 Pazar

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar google play store indir olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum.
Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben seks hikayeleri adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum.
Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan hemen evlerine geçtim. Küçük mahalle olduğu için etrafı da eve girerken kolaçan etmiştim. Eve girdikten sonra Çiğdem yaz aylarında olduğumuz için kısa şortunu giyinmişti. Üzerinde ise altına sutyen giyinmediği bir tişört vardı. Göğüs uçları resmen belli oluyordu. Yanına doğru yaklaştım ve dudaklarından öperek bu ne hal kız beni çıldırtıyorsun diye cümleler kullanıyordum. Çiğdem ise google play store indir cevap vermiyor öpmemin zevki ile kendisinden geçiyordu. Elimi tişörtünün altına sokarak uçları görünen göğüsleri sıkmaya başladım. Artık zevke gelmiş kollarıma kendisini bırakmıştı. Sırtını kendime doğru çevirdim ve götten sikecektim. Hazırlık yapmaya başlamıştım. Şortunu indirdikten sonra kalçalarına sürtmeye başladım. Dar götten girmeye çalışırken Çiğdem ise yapma ne olur acıyacak diye bana yalvarıyordu. Ancak benim dinleyecek durumum yoktu. Bu sefer zevkimi almak istiyordum. Tam göt deliğinden içine gireceğim sırada annesi eve girdi. Bizi yarı çıplak bir şekilde sevişme halinde yakaladı. Ben hemen toparlanmaya çalıştım. Çiğdem ise odasına kaçtı ve kapısını kapattı. Annesi Perihan hiç bir şey demiyor bana doğru yaklaşıyordu. Kızının götüne sürterek kaldırmış olduğum siki eline aldı. Bununla mı sikecektin diyerek okşuyordu. Ben diyecek bir kelime bulamadığım için sadece yapacaklarını izliyordum. Önümde diz çöktü ve o kalkmış olan aletimi ağzına almaya başladı. Öyle bir hışımla yalıyordu ki, sikim dibinden kopacak gibiydi. Bu yalama bana da zevk veriyor, hafiften inliyordum. Ağzına aldığı siki somuruyordu. Sikim iyice kalkmasından sonra kendisi de üzerindeki eteğini yukarıya kaldırdı. Eteğin altından külotu çıkarttı. Salon içerisindeki koltuk üzerine uzanıp bacakları ayırdı. Bana işaret ederek bacakları arasına gelmemi istedi. Kendi elleri ile sikimi amcık içine yerleştirerek gidip gelmem için işaret ediyordu. İçine girdiğimde mükemmel bir sıcaklık hissetmiştim. Gerçekten Perihan yanıyor beni arzuluyordu. İçine girip çıktıkça ikimizde inliyorduk. Kız arkadaşım ise annesinin korkusundan odasının kapısını dahi açmıyordu. Bundan dolayı yakalanma gibi bir şansım yoktu. Bende sikimi olabildiğince amcık içine köklüyordum. Altımda artık kıvranmaya başlamıştı. Buradan bacaklarının titremesinden boşaldığını anlıyordum. Kasılarak birkaç sefer boşalmasından sonra bende boşalacak kıvama gelmiştim. Sikimi amcık içinden çıkartıp üzerine doğru patlamıştım. Böylelikle kızını sikme niyetiyle geldiğim evde annesini sikerek tatmin olmuştum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google play store indir