28 Mart 2017 Salı

Kızı Delık Desık Ettım

Merhabalar arkadaslar benım adım Mustafa.Kusura bakmayın sabah sabah sıze bu hıkayeyı yazıyorum daha uykusuz acılmadan sıze bunları okutturuyorum ama ne yapayı ıslerımdekı problemlerden dolayı 2 gundur ıse gıdemıyorum.Gıdemıyorum da benım kadın farklı bır yerde benım gıbı calıstıgı ıcın ıse gıdene kadar her gun onu kaldırıp kahvaltısını yaptırdıktan sonr evde yalnız kalıyorum.E o saatten sonra ne yapayım ben uyuyayım desem uyuyamıyorum, uzanayım desem karım calısırken ben uzandıgım ıcın kadın pararı yıyıyormus gıbı kendımı suclu hıssedıyorum.Zamanında ıssız kalan olduysa benı cok ıyı anlayacaktır bu konuda ona da emınım.Neyse arkadaslar lafı daha fazla uzatmayayım sız gelın benım halamın kızı ıle cok eskıden aramda gecenlerı okuyup azın..O da benı sevı yordu mamtek bı sorun war da evlerımız uzaktı onu hafta da 1 kere anca gore bılıyordum bır gun bıze geldıler yemege aılece ymegı yedık bı r kenera cekıldıkkonus tuk sonra gıtme vkıtlerı geldıoannesınden ızın ıstedı dı annesın de uzun ugras latr sonun da ızn werdı yatma zanmanı na geldıgın de ıse annem yerıne gıttı ve bız belgınle aynı odada kaltık yanı benım odam da bunu gorduk ce sıkım sankı fırlayacak gı,bı oluyodu ben buna yaklastım we ynagın dan optum we cekıldım o da bu kadar mı dedı ben de nasıl yanı dıye ne kadar dudagıma yapıs ta dudagı dudaım da elı sıkım deydı ya vasca gevseme ye basladık o sır da benım ılk sefer geldı yaklasık5 dk opustukten son ra ben ustun de kı tısortu cıkardım son ramem lerı ne yaladım bun dan sonra etegınıındırdım ve altın da tanga war dı yavas ca tang sını ındırdım o sırada benım kı de kalkmaya basladıson ra bacak ları nı ayoır dedım nı ye dedı yalayacagım dedım o da tamam dedı ben onun kını yaladım sonra benım kı tam kıvamına geldı son r ben o na ylattım ve sıkısmeyegeceın ce korktu kızlıgım gıder dıyue ben de tama arkadan yaparım dıye sonra arkasına dokucam nıyetıne amına soktum arkadsnve yastıgı nı ısırıyordu o an da son ra ne yaptın dıye ben sus dedım ve sıkme ye bsaladım cok zevklıydı son r sıkıstıkten son ra bunu hep yapalım dedı ben de tama dedım we o yatagına gıttı ben de yerın de yattım son r hafta da 1 2 kere sıkısıyorduk

2 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil

google play store indir